ADAM HALBICH - BMX VIDEO

10.04.2016

Adam Halbich:                                                                                                                                      Videa točím už dlouho a na kole jezdím ještě déle. Často se tyto činnosti skloubily dohromady, nicméně to bylo vždy tak, že jsem já natáčel někoho jiného. S každým dalším natáčením mi v hlavě rostla myšlenka na vlastní video. Během posledních měsíců jsem si udělal jasnou představu o tom, jak by to mělo vypadat a co všechno bych chtěl natočit. Výběr lokality byl jasný - nejlépe postavené a udržované skoky v širokém okolí Brna a můj prakticky domácí spot - Army dirt park Pohořelice.

To, že bych si natočil video sám, jsem brzo zavrhl, proto jsem oslovil Tomáše Cardu s kamerou a Zdenka Weitera s dronem. Potom, co oba souhlasili, už nic nebránilo dílo zrealizovat. S oběma se mi výborně spolupracovalo. Kromě mé představy přenesli do záběrů spoustu vlastních nápadů. O postprodukci jsem se nakonec postaral sám. No a výsledek posuďte sami!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky